HLAVNÉ TÉMY KONGRESU
- SÚČASNÉ MOŽNOSTI MODERNEJ CHIRURGIE AORTÁLNYCH OCHORENÍ
- LIEČBA OCHORENÍ SUPRAAORTOVÝCH VETIEV AORTY
- VASKULÁRNA TRAUMA
- CHIRURGICKÁ LIEČBA ALI, CLTI a DIABETICKEJ NOHY
- MODERNÉ POSTUPY V CHRONICKEJ LIEČBE RÁN V CIEVNEJ CHIRURGII
- KOMPLEXNÁ LIEČBA CIEVNYCH PRÍSTUPOV PRE HEMODIALÝZU
- SÚČASNÉ MODALITY V CHIRURGICKEJ LIEČBE CHRONICKEJ VENÓZNEJ INSUFICIENCII
- TEAMOVÁ SPOLUPRÁCA V ONKOCHIRURGII a TRANSPLANTAČNEJ CHIRURGII
- VASKULÁRNE KAZUISTIKY
- SESTERSKÁ SEKCIA
- ULTRAZVUKOVÉ WORKSHOPY
XXVI. SLOVENSKÝ KONGRES CIEVNEJ CHIRURGIE
MIESTO KONANIA
Kongresový hotel Družba, Demänovská dolina
www.druzbahotel.sk
TERMÍN KONANIA
3. – 5. apríl 2025
ROKOVACÍ JAZYK
slovenčina, čeština a angličtina (bez simultánneho prekladu)
VEDECKÝ PROGRAM
Vedecký program sa začína vo štvrtok 3. apríla 2025 a končí sa v sobotu 5. apríla 2025 dopoludnia. Súčasťou vedeckého programu XXVII. Slovenského kongresu cievnej chirurgie SLS bude súťaž mladých cievnych chirurgov (do 35 rokov veku; potrebné je vyznačiť v on-line formulári) a sestier o najlepšiu originálnu prácu.
PREZENTAČNÁ TECHNIKA
Multimediálna projekcia z PC, Microsoft Power Point XP a vyššie, videoprojekcia. Prednášajúci je povinný odovzdať svoju prednášku technikovi najneskôr 30 minút pred začiatkom prednáškového bloku. Časový limit prezentácie je 7 minút a 3 minúty sú rezervované pre diskusiu. Trvanie prezentácií pozvaných lektorov je 15 minút plus diskusia. Organizačný výbor kongresu zaraďuje do odborného programu maximálne 48 prednášok..
ABSTRAKTY
Prihlasovanie originálnych prác sa uskutočňuje výlučne on-line cez kongresovú webovú stránku www.cievnachirurgia2025.sk od 15. decembra 2024 do 15. februára 2025. Texty abstraktov neprechádzajú odbornou ani jazykovou korektúrou, za obsahovú aj formálnu stránku abstraktu je zodpovedný autor.
ÚČASTNÍCKE POPLATKY
Lekár – člen SSCCH SLS | 100,– € |
Lekár – nečlen SSCCH SLS | 160,– € |
Lekár do 35 rokov | 60,– € |
Sestra – člen SKSaPA | 30,– € |
Sestra – nečlen SKSaPA | 45,– € |
Účasť na workshopoch | 30,– € |
Účastnícky poplatok zahŕňa účasť na odbornom programe kongresu, kongresové materiály a občerstvenie počas prestávok. Uhradený účastnícky poplatok je nenávratný. Účastnícky poplatok je vrátane DPH. Registrácia a zaplatenie účastníckeho poplatku je možné aj na mieste podujatia za poplatok zvýšený o 20,– Eur.
SPÔSOB PLATBY
Platbu je možné uskutočniť bankovým prevodom najneskôr do 22. 3. 2025, prostredníctvom platobnej brány ihneď po registrácii na www.cievnachirurgia2025.sk alebo v hotovosti na mieste za zvýšený poplatok. Potvrdenie o zaplatení poplatku je potrebné predložiť pri registrácii. Súčasťou úspešnej registrácie je aj úhrada poplatku v prislúchajúcom termíne.
PRIHLÁŠKY NA KONGRES
Prihlasovanie na kongres sa realizuje výlučne on-line cez kongresovú webovú stránku www.cievnachirurgia2025.sk od 15. 12. 2024 do 20. 3. 2025.
ULTRAZVUKOVÉ WORKSHOPY
Registrácia účastníkov workshopov prebieha v rámci registrácie účastníkov kongresu. Do workshopov budú prednostne zaradení vopred prihlásení záujemcovia. Maximálna kapacita jedného workshopu je 30 účastníkov. Ultrazvukové workshopy budú prebiehať 3. 4. 2025 a 4. 4. 2025 od 8:00 do 12:00. Tematicky bude I. Workshop 3. 4. 2025 venovaný UZ diagnostike aneuryziem abdominálnej aorty. II. Workshop 4. 4. 2025 bude venovaný UZ diagnostike karotíd, vertebrálnych artérií, subklaviálnych (supraaortové vetvy aorty). Bližšie informácie na www.cievnachirurgia2025.sk
UBYTOVANIE
Ubytovanie pre účastníkov je rezervované v Kongresovom hoteli Družba a priľahlých hoteloch. Podrobnejšie informácie o ubytovaní získate na sekretariáte kongresu alebo na www.cievnachirurgia2025.sk.
DOLEŽITÉ TERMÍNY
- 15. 12. 2024 Otvorenie prihlasovacej zóny abstraktov na www.cievnachirurgia2025.sk
- 15. 02. 2025 Posledný termín na elektronické prihlásenie abstraktov originálnych prác
- 28. 02. 2025 Oznámenie (e-mailom) o prijatí/neprijatí prihláseného príspevku
- 15. 03. 2025 Uvedenie definitívneho programu na www.cievnachirurgia2025.sk
- 20. 03. 2025 Posledný termín na prihlásenie na workshopy (maximálne 30 účastníkov na každý)
- 20. 03. 2025 Posledný termín na registráciu a prihlásenie ubytovania a stravy
DISKUSNÁ VEČERA
Diskusná večera sa uskutoční v piatok 4. 4. 2025 v Kongresovom hoteli Družba.
Cena vstupenky je 60,– € vrátane DPH a zahŕňa večeru a pitný režim.
VYSTAVOVANIE
Súčasťou kongresu bude aj prezentácia firiem z oblasti zdravotníckej techniky, farmácie a zdravotníckeho zásobovania. Predstavitelia firiem majú možnosť prezentácie počas celého kongresu.
ORGANIZAČNÝ VÝBOR KONGRESU
PREZIDENT KONGRESU
MUDr. Ján Tomka, PhD., MPH
VEDECKÝ SEKRETÁR KONGRESU
MUDr. Peter Mondek, PhD., MSc.
ORGANIZAČNÝ A PROGRAMOVÝ VÝBOR
MUDr. Ján Tomka, PhD., MPH
MUDr. Peter Mondek, PhD., MSc.
MUDr. Igor Šinák, PhD.
MUDr. Július Janek, PhD.
Doc. MUDr. Vladimír Sihotský, PhD.
MUDr. Roman Necpal, PhD.
MUDr. Peter Beňo, PhD.
MUDr. Adriana Macková
SEKRETARIÁT KONGRESU
Ing. Michaela Hladová
FARMI - PROFI, spol. s r. o.
Pestovateľská 2
821 04 Bratislava
Telefón: +421 2 6446 1555
Mobil: +421 903 133 638
E-mail: hladova@farmiprofi.sk